Specialista na zákaznický servis a reklamace

Do našeho týmu hledáme Specialistu na zákaznický servis a reklamace! Tato pracovní pozice bude vyžadovat vynikající komunikační dovednosti, asertivitu a velkou dávku trpělivosti.

Tvoje schopnost vyřešit každý problém a empatie ti pomohou porozumět potřebám našich zákazníků a vybudovat s nimi dlouhodobý vztah založený na důvěře. Budeš poskytovat vynikající zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu, e-mailu a dalších komunikačních kanálů a řešit dotazy a problémy zákazníků.

Požadujeme:

  • Perfektní písemná znalost českého jazyka
  • Skvělé komunikační dovednosti
  • Znalosti z oblasti výživy a doplňků stravy výhodou
  • Odpovědnost a schopnost pracovat samostatně a v týmu
  • Schopnost komunikovat v angličtině v rámci mezinárodního týmu

Nabízíme:

  • 100% remote job (možnost dlouhodobé práce na dálku odkudkoliv na světě)
  • Příležitost pracovat na rychle rostoucím startupu
  • Být součástí mezinárodní expanze
  • Příležitost pracovat s nejnovějšími nástroji a technologiemi v oblasti e-commerce
  • Možnost rozvíjet se v dynamické a rychle se rozvíjející oblasti
  • Příjemná pracovní atmosféra v mladém a ambiciózním týmu
  • Proniknout do zákulisí HealthTech startupu s doplňky stravy
  • Podílet se na mezinárodní expanzi projektu do zahraničí

Parametry pozice

  • Práce na smlouvu o spolupráci (živnostenský list)
  • Práce na dálku (100% remote)
  • Pracovní doba od 9 do 17 hod.
  • Nástup možný ihned
  • Dlouhodobá spolupráce

​​Vitapack® je český HealthTech startup zabývající se výzkumem a výrobou personalizovaných doplňků stravy. Na vývoji našich produktů spolupracujeme s předními nutričními experty a výzkumnými ústavy. Vitamíny, minerály a byliny prémiové kvality přinášíme v inovativní formě osobních vitamínových sáčků, které jsou stejně jedinečné jako vy.

Pokud ti nabídka dává smysl a chtěl/a by ses k našemu týmu připojit, pošli nám svůj životopis nebo jinou prezentaci na email kariera@vitapack.cz. Budeme se těšit!